blink blink

Trodde jag skulle ramla av pinn igår, fortfarande inte säker på att jag hörde rätt, kändes sjukt bra iaf.

Var hos hägge igår och satt upp de sista sakerna som jag lovat att hjälpa henne med, lite snett blev de allt, men vi fick upp det iaf, så fint så..

Julafton i morgon?
Varför känner man ingen julstämning längre?
ingenting varar för evigt säger det, och det är väl sjukt sant det,
men vad är egentligen julstämning? när man var liten var det bara spänning för vad man skulle få i paketen
och när man växer upp förvandlas det till en massa stress.
Sen jag "växt" upp har jag alltid sagt att den bästa timmen på hela julen är den 23:e på kvällen när man sitter i soffan med familjen och äter skinkmackor och bara slappnar av och verkligen njuter, och hela rummet luktar gran.

Varför kan inte hela julen vara så? när blev det hela sån sjuk köpmani?
Funderar seriöst på att bojkotta julen nästa år, ge mig en julskinka, snö, trevligtsällskap och en gran så är jag mer än nöjd, det är viktigare för mig än en massa pressenter.

klädde granen med syrran idag, blev så fin så :D vi är bäst på det..
Mormors grav i morgon. kanske är det som saknas. det var ju hon som gjorde min jul när jag var liten.

men nu ska vi vara positiva. året är snart slut och som syrran sa, vem vet det kanske blir en riktigt bra dag i morgon..

haha shit vad bitter jag låter. får ursäkta för det och önska er alla en riktigt

                                            GOD JUL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0