Back in the days

kollade pungskavets blogg nyss och hon hade länka till en av de få låtar
jag faktiskt kan utan till, och kunnat den ett par år nu
dagboken- det är något med den låten som alltid får mig att känna mig
liten igen, älskar den låten kan inte förklara varför egentligen
den fastnar och den får mig alltid att minnas, den gamla goda tiden
det är vad man kan säga, det är the tracks of my life
kan inte längra bajsa har fel på tarmen, en manlig hora måste sova ivärmen...
allt jag har kvar är pundar karmen, tillsammans vi pundar, tillsammans vi känner
hur sjukdommen sakta skrynklar våra händer...
Många minnen till den låten eller vad säger du maria ? ;) haha

äntligen klar med cad: trodde aldrig de skulle gå, men tack pungis och bananen för
ni fick mig att tro på det iaf... lov nu iaf, så sjukt skönt lär jag säga


nee nu ska jag sova, sov gott sverige !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0