Ännu en dag man levt utan att minnas...

Det här är en sån där dag som man kan göra till ett skolexempel på hur
en hyper tråkig dag ser ut,
satt i skolan i 6h utan att göra något vettigt alls, det är riktigt intressant att se hur
folk sakta men säkert tappar tålamodet ;)



men när Carro har tråkigt så börjar Carro tänka på riktigt skumma saker,
två huvudsaker som slagit mig idag :
1: måste horor vara snygga, viket jag ganska snabbt insåg att så inte är fallet, men om man nu ska betala för att få knulla någon, kan man inte då begära att man åtminstonde får ligga med någon som ser bra ut?
eller är man verkligen så desperat att man knullar vad som hellst ?
Men men finns saker man aldrig kommer förstå sig på.

dagens andra stora fråga är hur rött kunde bli julens färger?
speciellt sånna där rödaljusslingor, det får mig bara att tänka på lädersoffor, och tyskbögporr
jag har ingenaning om varför heller, men jag skyller nog det på natta. men varför just rött, är
det bara för tomten är röd? och vem bestämde i såfall att han skulle vara röd?

en vecka kvar till lovet iaf, sjukt skönt om ni frågar mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0