Vissta stunder...

Undrar jag vad jag h¨ller ¨på med, varför jag gjort de val jag gjort, varför jag känner som jag
gör, men det är för sent för att ändra sig, försent för att vända tillbaka.

Fått en skum känsla stötvis hela veckan, känns som om man inte räcker till,
jag gjort allt jag kunnat ändå duger jag inte, udda jag som brukar vara bäst ju.

mina ben är mer blåa än vita, vette fan vad jag gjort heller, eller hälften vet jag resten är
ett stort mysterium, ska lägga upp nån bild sen när kameran är laddad...

Jag vill bli glad igen !

Trivs som fisken i vattnet på praktiken iaf, nu börjar stelheten släppa ju :D 

nopp nu är det hemlingby som gäller..
Take care

Fly high and krasch like superstar !

Kommentarer
Postat av: Natha

Kan inte frun ta å ringa mig? och kanske umgås med mig någon dag?:O vavava?

Swings syrra kanske har svininfluensa, vi får veta imorgon å då vet vi nog ganska snart om vi blev smittade igår :P

2009-08-20 @ 21:35:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0