Stunder av lycka....

Jag sitter här i den sjuka värmen på mitt rum och diggar U2 riktigt nice faktiskt
ett plötsligt stim av glädje nådde in i min sarjade kropp,
haft en helt sjukt bra dag, tobbe var här och hoppade stuttsmatta, badade o drack öl
sjukt skoj att se min prins igen, har ju inte blivit av så mycket nu i sommar då snubben
jobbat mer än vad arbetsnarkomanen jocksson.

Lär bara berätta att den mannen han kan snärta med handduken, den saken är defenetivt säker :P
haha och vilket magplask rätt brån stuttsmattan i poolen, haha men dagen bästa lär ändå vara när han flyger av stuttsmatten när han ska parera när jag kommer flygandes mot honom, oherre gud vilken syn, men skoj hade vi allt.

Underbar dag idag iaf...

nå så förbannat varmt..
sökt praktik får hoppas på det bästa till nästa vecka, vad ska man ananrs göra? ingen som vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0