säga farväl?

Varför ska det vara så svårt att säga hej då?
något jag är sjukt dålig på, tänkt på det ett tag men det går inte, hur ändrar man sitt beteende över en natt?
varför kan man inte bara, a hej då och sen gå?
varför vill jag stanna i din närhet?

Jag hatar det, det är ju fan i mig pinsamt ju, och ännu värre lär det bli,
nu är sommarn officiellt över iaf, den här tiden är förbi,
"Jag var en vind som drog förbi, jag har burit på så många lögner, jag vägrade bli fri, men du såg mig för den jag är..."
Det måste vara sommarens tema,

jag måste börja stänga dörrar och säga hej då till minnen nu, det är på tiden, jag måste gå vidare.
Jag vill inte vara med längre, det finns ingen mening med det liksom. Jag längtar efter framtiden men
lever i historian.

Kan jag acceptera att jag bara är utfyllnad tills nå bättre kommer upp, det gör det alltid,
och vad kan ja säga då? inte ens när jag inset det kan jag gå vidare, vad är det här för skit egentligen?

Det har vart en underbar sommar på många sätt, men saker förändras, jag trodde vi var bättre vänner än så
men jag hade tydligen fel, jag kan tydligen bara användas när de behövs utfyllnad... så trött så less.
en gnutta besviken faktiskt, och grattis frugan du vann! du får honom pallar inte mer,

Lika bra att säga stopp redan nu och inse, det finns ingen chans och inget räcker till, jag är som sagt utfyllnad,
och jag har accepterat det, ändå skär det inom mig 
                                         

Kommentarer
Postat av: Natha

<3

Inte utfyllnad för mig ;) Du vet vart ja finns!

2009-08-06 @ 08:44:08
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0