plopp, plopp, plopp

det bara kom nu måste droppa lite ämnen och få klaga lite, känner ett behov
ooooh det bara skriker inom mig, det sliter i mig, det måste få släppas loss
latte+lattekärringar+stockholmare+läskiga kärringar på pendeln på måndagar

jag har inte insetts njutningen med kaffe, (visst det håller dig vaken, men vart är de goda)
och sen blanda i mjölk i skiten och lite skum, och sitta och "njuta" det går inte ihop för mig.
och kärringar som dricker latte ne det får mig bara att tänka på stockholm, vilket i sin tur leder mig
till äckligt dryga kärringar på pendeln, de slickar sig om fingrarna VARJE gång de vänder blad i metron,
Hur snusk är inte det? och sen har de mage att sitta och blänga surt på mig bara för att jag ser allmänt
äcklad ut, men vad ska jag göra, jag gillar inte snobbiga kärringar som tror att de är bättre än mig,
speciellt när de börjar närma sig 60 och slickar sig om händerna, jag kan göra mycket, men där går min gräns,
jag slickar mig inte om händerna om jag inte har käkat nå, men aldrig för att bläddra i metron.
Och det som förundrar mig mest är att det allt för ofta är samma kärring jag hamnar mitt emot, och de är
nästan alltid måndagar då man är som mest motaglig för sånna små irritationsmoment, man får ju lust att
köpa med sig en dunk bakteridödande och hälla över hon.
så snusk !  äckliga rynkiga/ådriga/torra händer och hon slickar, snusk -ryser av bara tanken- och allt det här för att man
tänkte på latte.

Snacka om att jag är lättpåverkad.
Som ni märkt är jag inget fan av varken stockholm eller stockholmare så därför kan jag med glädje informera att jag
skaffat mig en praktikplats här i mitt älskade Gävle.
Stockholm är fint, så länge man slipper bo där.

-fly high and krasch like a superstar-

Kommentarer
Postat av: Mr Blå

Damn Right!

2009-08-12 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0