Ödet var min väg...

Japp dag 2 avklarad bara 11½ vecka kvar nu, det kommer gå fort om jag känner mig själv..
Så trött på visst folk, ni passar fan i mig ihop. utbytbar? nää så är det inte allste -ironing klingar mot väggarna-

men men sånt är livet nu vet man iaf, bättre sent än aldrig...
jag väljer alltid fel,

Kalas dag i övrigt faktiskt började få häng på skiten att göra raka sträck, den ni, haha
upp för stegen, ner för stegen.. så har min dag sett ut blandat med lite krypningar och blåst bort damm.
Så nice ju. om man kunde få nå svar från tentorn någon förbannad gång, då skulle mitt liv kännas så mycket bättre faktiskt.

Ödet var min väg och jag saknar ett skärp illa illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0