man kan ju börja fundera...

Men det tänker jag inte göra, jag vill inte, jag tänker att allt ska gå så bra om jag inte tänker
det är j först då man inser hur komplicerat allt blir,
stockholm på onsdag redan?
plugg i morgon?
plugg varje lediga stund tills torsdag? nu är sommarlovet över iaf,

stan med hägge idag, hämtade tomtkarta, sen blev de kalas för mitt älskade
pungskav, hon blir ju gammal nu hela 21:P haha de trodde vi inte när vi var små
Grattis fresten.

dagarna kommer flyga förbi ändå känns de som om de kryper förbi,
frågan är vad det är som jag väntar på?
vad vill jag egentligen?

Helt oväntat så snurrar min skalle med tomrum. hänt så mycket ändå har jag inget att säga
eller ens fundera över, frågan är bara om det är befriande eller inte.

Lär säga att rulande vagnens franch hotdog inte är godkänd, snål med dressingen var de oxå,
tacka vet vi mc Ali de vet hur man ska göra det, eller hur hägge ;) haha
 Älskar den kläningen, jag känner mig så kvinnlig och så vacker, som en
äkta liten prinsessa ju. kan ingen gifta sig eller nå så jag kan få använda den igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0