Lördag !

Woho första veckan är över,
en riktigt bra vecka faktiskt tror jag, iaf om man ska tro mina blåa ben.
men det var helt klart värt det, trivs som fisken i vattnet faktiskt.

hur kan det vara så svårt att vända sig om och gå? varför kan man aldrig sluta i tid för?
Då skulle man slippa sån här skit.

Irritationen över vissa folks bullshit växer inom mig, men vad kan man göra?
Tacos idag iaf, förhoppningvis blir det lika underbart gott som jag mindes det igår.

Ny vecka snart, nya utmaningar, det kan bli bra det här ju. ska bara komma på ett sätt och släppa
taget om folk, sen så är jag back on track..
Film med micke igår, kan inte ha vart speciellt roligt för herrn då tant slocknade och låg och snarkade
haha men han fick mitt sällskap iaf, och det är ju inte allt för dumt, haha

jag vill göra nå dumt, jag vill flumma, jag behöver det, ´jag vill måla taket limegrönt och skrikrosa väggar, bara för att chocka folk...

Vart är mitt älskade pungskav? vart är ms hägglund? 


Underbar dag idag iaf, vaknade sjukt utvilad  med min bleka riddare tätt brevid, kan inte bli så mycket
bättre än så, eller jo de kan det, men bättre än så blir det inte för tillfället, man lär ju vara nöjd med det
man har för stunden. så vad har man gjort idag?

Förutom att handlat, löst korsord och kollat på regnet? inte ett skit, älskar höra regnet smattra utanför fönstret,
sjukt rogivande... 

Nej nu ska tant kanske ta och börja med maten 
                                                                     Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0