ännu en dag...

                                   
Börjar gå mot sitt slut nu i början av Augusti,
det känns som om det börjar bli dax att skriva en sammanfattning av den här sommaren
men gör jag det, så är ju sommaren officielt över och det vill jag verkligen inte,
det får inte vara över än, jag är inte redo.

Jag vill inte förlora dig, det skriker inom mig, varför ska det vara så svårt att säga det?
För vad ska jag göra utan dig?

Me iaf, en dag som denna äckligt varmt, solat hava dan lagat mat andra, eller där ljög jag
jag gjorde paj medans mamma gjoorde maten men iaf, jag var i köket.

Började plugga jäkla ekonomi idag med, skit grejor fattar inte ens hälften, dagens lärdom
består av inkoms-utgifter = resultat, och resultater är inte jämförbart, eller så var det de,
jag minns inte, bara en massa förvirrande skit det där..
men har till på torsdag på mig att få ordning på skiten...

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0