Verkligheten...

Jaha så hann verkligheten ikapp mig igen då, känns skapligt bittert på ett sätt.
dock kan jag lugnt säga att jag behövde den här veckan/helgen hemma av ledighet,
Hade inte stått ut i stockholm, dock känner jag mig mer redo nu, mer i rätt stämning.

Så där lagom bitter som man lär vara för att stå ut där nere.  Så nu jäklar gott folk, nu är tant on the go

Shit det där lät muff, men lugnt jag bjuder på det.

Min skalle snurrar och snoret rinner, det är helt underbart med våren och förkylning på det :P
För det här kan inte bara vara pollen, för är det de blir jag riktigt upprörd !

Mohahah jag lyckades !
Helt omedvetet så lyckades jag, jag försökte inte ens, jag bara fanns där och jag lyckades ändå.,
nästan för enkelt..
Mohaha -så ond-

Ja nu kanske ni undrar vad jag gjort idag, det ska jag säga er, jag har vart på kalas
inte vems som helst kalas heller, utan sälens,
så liten och så söt den pojken är, ma kan ju börja fundera på om swing verkligen är fadern -haha-
nee ska vara snäll,
Riktigt trevligt iaf, och familjens hellström/mohléns lilla pucko kan verkligen baka, så sant som det är sagt D:

Jag blivit kall och bitteR?

Fresten tack Riklund oförglömlig helg. haha lär vi göra om någon gång :D
fast vi kan ju gå till ett mer straight ställe då -hahahahaha-

Nee nu ska tant duscha
                               take care and dont forgett
Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0