tidlös i 20 h

Japp jag måste ha sovit i nästan 20 h eller något,
riktigt skönt iaf lär jag säga,
Woho Natta kommer på fredag jag får komma ut ändå !
Är jag bra eller är jag bra?

Nu ska jag bara jaga med mig klassen,
och ja hägge du ska få bilder av det,

Woho det går bra nu, den ni helt oväntat,

gjort idag då?
bakat, handlat,städat, ska plugga nu snart tror jag ...

Jaha då dröjer det en vecka då, hmm bittert men kanske bra det, vem vet?
Fan herr nöt har rätt, jag har blivit kall, inte tänkt på det förr,
Man undrar vad som hänt,

Elller jag vet vad som hänt, trodde bara inte att det hade satt sånna djupa spår,
nej nu ska tant diska för 3:E ggr idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0