Orden flödar...

Gillar inte den här kvällen,
Eller rättare sagt den här dagen, skit vecka, inte mycket som har gått som det ska om jag ska vara ärlig...

Men men så kan det gå,

Jag vill hem, vart hem nu är, vart hör man hemma?
Om det här är hemma varför känner jag mig då så ensam?
Eller det är väl vad jag valt själv, kunde ju haft sällskap men orkar inte, jag vill vara ensam
så vad gnäller jag över egentligen?

Mycket som snurrar, vad vill folk mig egentligen?
Kan någon svara ?!


Fredag i morgon, hem till Gävle igen, mamma kunde inte vara utan mig i 1 vecka ens,
undrar vem som tagit det här hårdast, hon eller jag?
Hur ska man kunna gå vidare, när det drar tillbaka mig varje gång jag försöker ta kliveT?

Skolan börjat igen, skönt på ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0