Lycklig...

Jag känner mig som ett litet barn på julafton..

JAg vet inte varför heller om det beror på att det är sommar väder ute,
JAg ska dra med klassen och dricka öl i parken eller om det är det
faktum att natta är på väg över,
eller är det kanske rentav så att jag är lycklig för att jag ska få snickra och greja när
jag kommer hem?

Så sjukt laddad, hade jag kunnat hade jag hjulat, så mycket glädje, vart ska man göra av all energi?

Det går bra nu, groggarna är blandade, telefonen på laddning, och snart ligger groggen på kylning med,

En grej till och kvällen är gjord, vi får se vad som händer..

Jo fresten, tant ska få spela fotboll idag, bara en sån sak kan ju göra en lycklig :P

Nej shit nu lär jag byta om, men händer det nå ikväll så kommer jag iaf gå härifrån med ett leende på läpparna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0