Livet har sina goda stunder...

-jag har sakta men säkert märkt att mitt allaces kort inte funkar på bussarna, vilket känns mindre lyckat och att busschaförerna i den här stan kör som idioter, jävlar vad man flyger du, man behöver inte åka till grönalund längre, bara sätta sig på bussen in till Tullinge så har man dagens åk.
fick internet idag, och telefon, och innan jag kom på att jag måste ha stömsladden i för att telefonen skulle registreras ;)
haha man kan ju inte tänka på allt jämt heller,

nej ska man kanske ta och käka lite frukost nu innan det blir dax för lunch, iofs så är lunchen överskattad men iaf.

nu väntar jag bara på tv:n sen så är allt frid och fröjd i lingon skogen,


Jag är kär i en ängel, jag är kär i världens bästa kille, ändå är ingen perfekt och jag har en dålig känsla i magen,
Dock vill jag bara skrika ut till världen att han är min älskling han är min volter min egna räddare i nöden, jag skulle kunna ligga vaken hela natten och se han sova om de inte vart för att jag alltid somnar i hans närhet, hans värme och hans sjuka lugnt får mig att slappna av på ett sätt jag inte har upplevt många ggr,

Nej kanske man ska ta och packa igen, eller vad säger ni ?
Ska bli sjukt skönt att få åka iväg och bara ligga i solen och softa, dock kommer jag sakna min älskling,
men de är bara 2 veckor de går fort.

hem till gävle i helgen, soft som satan att träffa folket igen, lilla hägge blir ju en stor flicka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0