Japp i´m ...

Japp i´m back efter en kort tids frånvaro är jag äntligen tillbaka för att förverkliga era drömmar..

fest i helgen var väl trevlig, men skum, väldigt skum helg har det vart, kan man lugnt säga, jag skrämmer mig själv när jag tänker på det faktiskt.. men men
det var trevligt iaf, alla verkade ha skoj iaf :P

måndagen kanske den bästa på väldigt länge...
en hel dag med emil i stockholm med både vasamuseet, restaurang, onoff, och hämta min kamera och inte nog med det så han vi även med en sväng förbi ikea och bygga ihop mina efterlängtade montrar eller vad vi nu kallar det,
eller rättare sagt, han byggde ihop dem medans jag lagade mat, riktigt gott blev det oxå, helt oväntat men iaf :P

hehe det var en riktigt bra dag, dock ser min lägenhet ut som om man haft 20 små dvärjar som sprungit runt och haft krig här, men det är väl sånt som händer?
jag får ta och skynda mig och städa innan lillen kommer, för hon kommer ju,
äntligen, hon blir den första av polarna att se min nya crib ^^ haha så gulligt,

nej men det ska bli riktigt soft, bara att det är skola i morgon men det är väl smällar man får ta, men nej
nu ska jag gå och kolla om jag kan rädda korten från semestern, så det kan slängas upp några här snart,

vilket fall som helst så är jag lycklig över att ha de personerna som jag har runt mig, att de verkligen finns där för mig,
så tack folket för att ni finns där för mig...

oo höll ju på att glömma att jag fått riktiga högtalar av emil oxå. så nu jäklar kan jag oxå popa musik som de andra i korridoren :P hehe
riktigt söta är de faktiskt, och bra :D Meee liiiike so mutch :P hehe
Tack älskling

ne fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: alius

"skum" du använder ordet "skum" rätt så ofta :D

2008-09-30 @ 18:31:22
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0