Jäkla helg

Lagom skum helg det har vart, så sjukt oplanerad men iaf fått mycket gjort

1: flyttat
2: jönköping så nu kan han inte gnälla
3: tillbaka till stockholm för tjejmilen -joggde hela rätt nöjd
4: tillbaka ner till jönköping igen (fråga mig inte varför men ner åkte jag iaf)
5: Tillbaka till lägenheten

Så gissa vad jag såg i jönköping då?
Jo kossor på jätte nära håll, de är ju hur stora som hellst ju, dock rätt söta oxå men iaf..
Jag är trött på den här stan, bussarna går ju fan sämre här än de gör hemma, och då är det illa,
det här ska ändå vara storstan liksom, in my ass säger jag

men men,  börjar försöka vänja mig vid att vara ensam, det går väl sådär.

köpte telefon igår även om de inte var någon banantelefon :( ona människor som inte har någon banantelefon när jag faktiskt ville ha en sån.
så istället blev den fulaste bärbara jag hittade och visst var den ful allt :P

Teknikern kommer i morgon så imorgon kommer jag tillbaka till verkligheten känns det som,

.varför ska allt vara så krångligt?


Kommentarer
Postat av: natta

Dom har ju banantelefoner på clas ohlssons :O

2008-09-04 @ 12:38:43
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0