Jag lever !

woho jag lever den ni gott folk, Carro in stockholm och det mina vänner är en grej ni inte lär få uppleva så länge.
det går bra nu som någon känd rappare sa, och ja det går verkligen bra nu,
ny lägenhet, schyst klass man börjat komma in i, en sät liten pojke brevid sin sida,  men framför allt mitt nya hem ligger på landet i stockholm hur soft som helst. ..

Igår så hände världens grej Carro joggade en mil helt själv, plus att hon var skitnödig i 8 månader så kan lugnt säga att röven inte mår riktigt bra idag annars så ;)

Alla ni där hemma så kan jag lugnt hälsa att jag får internet på torsdag så då kommer  jag tillbaka till verkligenheten med både tv,bredband och telefon, sen så får ni ju allt ta och komma och hälsa på lite, som sagt jag bor på landet så det blir ju lite ensamt annars ;)

Sitter i jönkäping nu och snor filmer av emil medan han jobbar -mohahah- lite skadeglädje skadar ju inte...

Dock har jag börjat tänka på saker jag inte borde tänka på. men men de försvinner väl snart...

Natta ! mina nyckelben börjar synas !

Kommentarer
Postat av: Natta

Vad tänker du på som du inte ska tänka på som duinte berättar för mig? VAVA?:O



Oh grattis till nyckelbenen! tänk på att tugga :D

2008-09-02 @ 01:55:07
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0