home and away...

Carro hemma i gävle igen, iofs så har jag vart det ett tag nu, men frågan är egentligen vart man hör hemma,
jag känner mig inte hemma någonstans längre, eller hemma känner jag mig, det känns bara konstigt att inte ha ett eget rum hemma längre,

stan idag och köpte en skit snygg tröja, jag saknar dig min älskling,

jag åker till egypten ikväll och blir borta 2 veckor, jag kan inte riktigt förstå vad som händer i mitt liv längre, allt känns så jäkla overkligt, allt har gått som jag velat ändå känner jag mig helt vilsen,
så dryg, så påträngande,så vilsen, jag försöker tvinga fram något jag vet att jag inte kan pressa fram ändå försöker jag,
det är hopplöst det här,


jag vill bara fly fältet jag vill åka till stockholm, där var jag iaf ensam, där kunde jag ligga i lugn och ro och bara fundera, och få tiden att gå, det går inte när man är hemma, jag har ingen stans att ta vägen längre, det känns så skumt att vara här, känns som om man blivit utslängd, vart hör man egentligen hemma?

jag måste sluta känna så mycket,

egypten ska bli riktigt skönt iaf....
längtar lite, dock kommer de kännas tungt att inte kunna prata med min älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0