hmmm...

ja nu blev de lite mycket inlägg här kanske,
men återigen vem tusan bryr sig?
kan man bli mer hatisk?
vill inte vara sån idag, idag ska man vara lycklig, men de går inte,
fråga mig inte varför men,

det är hopplöst jag kommer aldrig bli av med mina 13 kg
och nej jag tänker inte ge upp, jag har bara insett att det är omöjligt,
men med tanke på att inget är omöjligt, så är det bara VÄLDIGT svårt
men skam den som ger sig,

jag är så lycklig över min data,med sig överallt, perfekt,


jag är så trött på att allt alltid mäts i pengar.

och jag är väldigt tveksam till folk som är religösa, eller rättare sagt folk som skyller sina handlingar på "gud" det är sån jäkla idioti så det är inte sant. varför kan de själva inte bara inse det ?
och kom inte med något dåligt jäkla svar som : de har blivit hjärntvättade
visst de kanske de har men iaf. de finns alltid en tid, innan, människan är född fri


ne jäklar den här kvällen spårar ur, jag åker snart då slipper ni mig


Fly high and krasch like a superstar !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0