ännu lite senare...

japp då sitter man här, ännu mer irriterad,
jag är ingen jäkla feminist, jag kräver bara samma förutsättningar som ALLA andra och jag s´kiter i om de är tjejer eller killar, samma vilkor...


jasså nu ljuger man oxå,,, kANske man skulle ta och sova någon timme eller vad säger du ?

jag vill rita en grön gubbe nu, så nu ska jag leka lite i paint, så vi hörs sen tror jag, eller kanske det blir ett hus eller ett träd

ja vi får ju se vad det blir , vad händerna vill säga, hnn eller iofs jag kanske inte skra rita nu, det skulle nog bli en mörk .0hemsk bild som det där lilla monstret i sagan om ringen, som säger master master... Carro humor när den är som bäst  ;)

Kommentarer
Postat av: drottryd

HEJ CARRO! läget.. tänkte ba kika in o lämna ett fotavtryck ;)

2008-09-19 @ 00:50:13
URL: http://drottryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0