3h senare....

jag funderar fortfarande på vart jag har mitt hemma, det här är ju mitt hemma inte stockholm, ändå är stockholm ändå de hemma som känns mest hemma just nu.

jag är så hatisk just nu så jag skulle kunna slå sönder något, vet inte ens varför, det är sjukt, jag borde vara hur lycklig som helst, jag åker ju om några timmar bara...

kom och tänka på en sak idag vid maten, kändes dock mindre fräscht,

maten vi äter har någon/ra andra redan ätit,
ja för vi äter skiten, sen skiter vi, som blir till gödsel, som blir till gräs, eller annat växtbart, vilket som så kommer de djur som äter skiten, och de djuren slaktar vi och äter, så går de runt så...

så egentligen så är jag vegeterian, för jag äter ju bara gräset jag själv har gött upp, att de råkar vara en 200 kilos gris emellan de är inte mitt problem, allt kan inte vara perfekt heller  ;)


aja i morgon vid den här tiden är man låååååångt borta, upp upp och iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0