Sprängteknik

Japp, sitter i skolan en dag som denna, känns riktigt segt, det var riktigt kallt i morse, speciellt när man missar bussen med 5 minuter och inte orkar gå tillbaka in igen, sen blir det inte bättre av att pendeln var inställd och den som skulle komma istället är självklart också försenat, du tror man var lycklig då när man kommer till skolan och inser att första lektionen är inställd, skapligt bittert, så mycket annat man hade kunnat gjort idag, men men dagen är fortfarande ung om man säger som så.
en bra start på morgonen var det ändå. av olika anledningar.
men men sånt är livet...

Jo fresten jag har sprängteknik idag, sug på den ni, jag känner mig så blåst, har hur mycket tentor som helst nu ju, som jag inte ens viste om snacka om suprise, men men alltid lika skoj det med, bara bita ihop och börja plugga lite..

men nej hur skulle de se ut om carro faktiskt skulle ta och plugga lite :P
hehe

nej nu ska jag nog jaga på tjejerna så vi kommer i tid, kan ju inte komma försent till sprängtekniken, hoppas det blir lika skoj/intressant som jag hoppas på.

fortfarande ingen tv eller internet och det har gått över 4 veckor, jäkla skit grejor, säger som emil
jäkla felia...

fly high and krasch like a superstar... !


Kommentarer
Postat av: Alius

felia? trodde du fixade comhem

2008-10-08 @ 00:42:26
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0