onsdag?!

Va är det onsdag idag?
är det verkligen sant?
sjuk dag det här har vart, inte gjort ett skit ändå har dagen flugit iväg, iofs så har jag äntligen fått internet och tv, woho, sug på den ni...
hehe
tvättat oxå inte helt fel det inte kan jag säga dig,
hägge var förbi igår oxå, skönt att träffa lite folk från hemstan och få nyaste skvallret, inte för att det var så mycket skvaller men iaf, så kan det gå om man säger så,
hehe skoj var det iaf,

hehe nej i morgon ska man nog åka hem om allt går enligt planerna, ska hem och hämta mina ritningar och göra det som de andra har gjort på 4 veckor ska jag göra på 4 dagar det känns skit bra du,.

men men det ska gå det med, eller hur ?

vart är du volter?

känner mig som världens bitch, kan det vara så att jag har blivit en bitch? eller är det bara staden jag bor i och tanken på att det kanske är fel vecka?!
hmm väldigt bra fråga, jag inte finner nå svar på, kanske vill man inte ha nå svar, för svar vill man ju inte alltid ha eller hur?
jäkla fin dag idag iaf :P


Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer
Postat av: natta

Har jag blivit bitch?:O

2008-10-09 @ 13:45:00
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0