jaha...

Stan idag igen, lillen här blir tusan inte mycket gjort då inte..
nej illa det här har sagt att jag ska damsuga i en veckas tid nu, men lik förbannat blir det aldrig gjort, och hur jobbigt är det egentligen?
det är ju inte direkt så att det är stor ;)

nej jag lider av vätskebrist, suger det här du :P

stan idag, skit skoj flänga runt och fula sig, köpte årets mössor, riktigt snygga och riktigt självlysande :P
haha nej men det har vart en bra dag det är allt jag kan säga :P

skolan idag då, kan snubben bli mer tråkig och mer seg samtidigt som det går i 140 det är illa det här, det är då allt jag säger :P

haft kortet i 5 dagar och redan skickat 2703 sms säger det en hel del om den senaste tiden ?
kanske det kanske,,, men vad ska man göra när skolan suger?

aja tenta den 16 får se hur det går... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0