Hemma igen...

Japp då var man hemma igen, känns skumt,
aldrig hemma, eller de gånger jag var hemma var jag med dig, men nu har ja ju inte dig längre, så nu får jag väl klara mig ändå.

för en vacka sen vid den här tiden, så var man relativt full och lyckligt ovetande om framtiden,
men nu när man sitter här i verkligheten så undrar man vad i hela friden hände?
kommer någonsin kunna snacka om det, kommer det finnas en framtid för oss?
det är vi, vi är de där som är helt rätt men fel tid,

saknar dig iaf, men börjat inse nu.... men du får gärna ta mig till din brud :P haha

nee hemma i gävle igen, snöar som tusan, nästan glad att man bor i stockholm,
såg kläderna idag, jag ser ut som ett luff :P haha så ohet jag kommer vara, haha
skoj ska det bli iaf, komma ut lite, träffa lite folk..
maria har ju lovat att jag ska få skoj :P
och lovar maria något då blir det så..

något står inte rätt till inom mig, magen gör ont, gjort ont i nästan en vecka nu om inte mer, känns hel mysko.
men det går nog över..

oo mina häng ligger och väntar på mig oxå, wohoo. så lycklig :D

stan i morgon med natta :D

Kommentarer
Postat av: maria

ikväll ska vi glömma de förflutna å leva för framtiden :D å du ska ju vara ett levande bevis på att framtiden blir bra :) å klart som tusan att de blir bra när jag säger att det blir bra ;D

2008-11-01 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0