helt underbar...

Ja är jag kanske helt underbar?
kändes en sån stor tillfredställese idag med vad jag gör med mitt liv just nu,
idag slog det mig att det faktiskt är byggnadsingenjör jag vill bli.
insåg det idag, och gud så skönt det kändes, nu kanske man äntligen kan börja fokusera när man kommit till insikt med det iaf...


skit skön vecka har det vart iaf, med prov, tjockis lördag och lite annat,

känns som om det här är dagen då jag kom till insikt, dagen vi alla ska komma ihåg som dagen då carro köpte sin första blomma.

lycklig är jag iaf, jag vet att det bara är en tidsfråga innan allt skiter sig, men jag orkar inte bry mig längre, får se hur länge man får vara lycklig, jag vet att så som det är nu kommer jag inte kunna ha det, jag lär ta ställning snart.


aja biljetter är iaf bokade nu, och allt är klart, nu ska jag bara ta mig ner på stan i morgon så jag kan bli av med min kaluffs till hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0