grön är hatten på mitt huvud

Så var det äntligen torsdag igen då,
skumt men veckorna bara flyger förbi, saknar mitt gamla liv, eller något jag vet inte.
börjar gilla min lägenhet börjar acceptera tanken på att stockholm är min stad nu, sakta men säkert så går det framåt,
illa det här, men så är det iaf,

hem till gävle idag iaf, träffa mammsen lite, så hon inte saknar mig alldeles för mycket, hehe så kan vi ju inte ha det.
älskar min gröna mössa, så jäkla snygg så det är inte sant :P hehe livet är hårt ibland, men så är det ju, undra jag vad det är som liggger och luktar :S

dag 2 minst 18 dagar kvar nu, det är exakt 2 veckor och 4 dagar, och det är minst...
känns väldigt tragiskt, men men,

som natta uttryckte sig igår, när vi snackade om varför man i hela friden ska bli kär i folk det är ju helt onödigt egentligen när man kan ha : "en kk och sen har man en massa kk:n till de dära kk-na och skulle inte de räcka fick man ha några till kk:n till de andra kk:na"  för vem bryr sig egentligen i en värld som denna ?
vi har ju bara våra drifter, och blir inte de tillfredställa vad är det då för mening?

ne nu jäklar...


fly high and krasch like a superstar !


 
de tre bilderna en bra beskrivning av de 3 årstiderna från 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0