återigen...

Japp då satt jag här igen,
det märks när jag har det jobbigt, då uppdateras bloggen :P haha
shit vad uppenbart, och jag tjaffsar om samma saker jämt oxå, illa det här men iaf

en snubbe skrev en djup sak som jag fortfarande inte har förstått..



mmm... känlsor är som en drog och ej dess personlighet

***Am home again*** AREK säger:om du kan kontrollera känslor.. och finner gåvan och nyckeln.. så finner du din personlighet.. för den e du till namnet..

Vad menar pojken?
jag har en aning, men ändå, det där är djupt även för mig, och då är de illa liksom..

prov i morgon, det känns som om det kan gå ganska bra faktiskt..
mycket jag lär fixa innan dock..

bästa beskrivningen på hur jag har det i sinnet just nu :

det är då smurfarna och sprängt hjärnan i 1000 bitar pga överbelastning


nej ska man sova nu om man ska orka upp i morgon kanske...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0