Spark i skrevet..

Vilken jäkla helg det har varit, rolig, tragisk, sömnbrist, saknad, rädsla, stress, lycka, gemenskap.

Den här helgen har haft allt. det känns så skumt,
Jag kanske inte betyder något för dig, eller jag vet att jag betyder något, om vi säger som så att jag inte betyder
tillräckligt mycket då, men du gör det för mig, det du säger och gör. gnager sig in under skinnet,

Så nu sitter jag här, och undrar hur jag kunde bli så ledsen.
varför det känns som en enda stor jävla pungspark,
hur i hela friden kunde jag tro att vi skulle ses?
känner mig sjukt blåst, det bittra är att det finns nog bara en enda person som
förstår mig just nu, och det är lillen,

tillbringade kvällen och morgonen där :P
haha jag lär vara den enda på bussen som inte gäspade på bussen (06:o2) i morse :D
så stolt ..p haha

och micke lilla micke, jäkla promenad :P
haha säger bara tutte, tutte stå för din tutte, lev för din tutte, tutte tutte tutte :P 
Den killen är nå speciellt, glad att vi hittade varandra.. haha 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0