ny planterade dildosar...

Jag har tänkt de senaste dagarna och kommit fram till att livet kommer i par, det är gjort för att man ska leva det i par,
allt man gör i livet, slutar med att man är två, Två är talet som gäller på alla håll och kanter.
Lite bittert då man är själv, ibland frågar man sig själv, om man någonsin kommer hitta den andra halvan, och då snackar vi inte om pojk/flickvänner utan vänner, familj, alla människor man träffar,

Jag får tok, jag ska inte bry mig ändå gör jag det, jävla nöt jävel,
får tok för tusan....

hehe hem till gävle i morgon, lite skönt kanske?
trött på folk, ska man gå och bli nunna?!

fresten enligt emil så kan man ha morätter som dildosar vilket jag har väldigt svårt att ta till mig,
finns det någon som kan övertyga mig ?

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0