Helgen...


Japp den börjar äntligen gå mot sitt slut,
min första helg själv i stockholm är äntligen över, inte för de var nå speciellt, men men
saknar mitt gävle, känns som om det var sämsta helgen ever att vara kvar här på,
Ville vara hemma och finnas där för dig, vill kunna hjälpa dig lillen, så som du alltid funnits där för mig.

Jag saknar livet hemma i gävle,
jag saknar den där känslan av att veta vart men är och vem man är.

Varje dag känns som en kamp att trycka tillbaka allt,
det funkar inte i längden har jag märkt,

jag skäms nästan, men kan varken sova eller äta ordentligt den senaste tiden,
jag vet inte om det är sant eller om markus bara försökte vara snäll, men han säger att det märks,
kanske det gör, jag vet inte,

ända jag vet är jag saknar han med stort H, livet är inte lika mycket värt längre...

snart har man gått sin första termin oxå, känns helt sjukt, men så är det, frågan som återstår nu är om man ska vara kvar här eller dra hem i 13 veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0