fredag?

Jaha då var det sagt äntligen fredag och jag är hemma i mitt älskade Gävle igen,
kan inte förneka att jag saknat min kära gamla stad,
dock vill jag tillbaka till stockholm igen, finns personer där som inte finns här.

haha det där lät mystiskt ju :P ooh så mystisk jag är alltså -wohooo-

Ingen som vill dansa med tant?

då kör vi en utmaning istället.

Blev utmanad avsälvaste www.nathaliedeniz.blogg.se och www.heggih.blogg.se . så jag lär väl anta utmaningen då
Jag har fått en utmaning:

Regler
* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.



1. Jag har läst psykologi bara för att förstå mig på min familj

2. Jag älskar mitt Gävle - här ska jag dö när det väl blir dax

3. Jag har troligvis åkt på magkatarr

4. Jag älskat te med äggmackor på söndagkvällarna framför tv:n

5. Jag har sveriges snyggaste mössa.

6. Jag älskar mitt liv även fast det kanske inte går så bra just nu, med allt


7. jag har köpt stavar och blivit medlem i pro bara för jag inte orkar jogga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0