torsdag?

Ja dagarna går verkligen fort nu, var uppe vid 7 oxå, det var inte igår det hände senast,
så jäkla trött i skallen, inte sovit nå på hela natten mer eller mindre och lägg på 3 fysik labbar på det, så förstår ni ungefär i vilket tillstånd jag befinner mig i just nu.

med det sagt så finns kan vi nu fortsätta,
Jag lever, har knappt någon träningsvärk heller, helt otroligt, och jag joggade runt, sjukt stolt över mig själv.

Nu fryser jag igen, är det ovanligt? nej inte direkt va.

1 rapport klar nu, bara 5 kvar yeah go go go carro !
sesse den lilla korven gjorde vågen och allt åt mig :D
säger bara en sak, det är fan inte lätt att springa snyggt när tuttarna guppar i takt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0