Torsdag...

En jäkla massa flängande idag lär jag säga...
Riktigt skön dag även fast jag masade mig ur sängen 2 minuter för sent så jag fick gå själv i mina vackra flipflop,
som börjar mer och mer se ut som bananer men iaf, så jäkla fint väder, så jäkla trevligt folk, så jäkla bra allt känns.

Joggade 5:an med lillen igår, och gick 2:an
gick 6:an idag, med lillen och bonden
milen på söndag med maria,
Jag ska klara milen, det är ett måste, om det så bara blir 2 ggr i mitt liv, så ska jag banne mig göra det, och om jag så ska få krypa i mål så får det bli så, ända problemet är att jag inte har någon fart, det får bli sommarens projekt, för uthållighet har jag lika mycket av som en giraff hals är lång, sitter giraff-hals ihop fresten?

Vem orkar tänka på sånt egentligen, jag borde göra det med tanke på min bakgrund i det svenska språket, men men är för slarvig och för lat mer eller mindre, snart är det snart 1 år sedan som vi tog studenten, då vi gick där den morgonen och log mot livet, morgonen då vi sågs som minivuxna, nu så här efteråt när man ser tillbaka på det senaste året så funderar man på vad man egentligen har gjort, och om det har vart värt det?
Det är väl egentligen en fråga vi aldrig kommer få svar på, men så är det.

Vad finns det mer att säga egentligen? jo jag älskar min nya myströja, den är precis lika mysig som jag hade fantiserat om.


Danne tack för att du har dina problem, tack för att du la dem på mig, tack för dina anklagelser och tack för att du gjorde allt för att knäcka mig, det ända som du har lyckats med är att göra mig mycket starkare som person, och du har fått mig att inse vad som är bra och vad som bara är sjukt, du har blivit det där skräckexemplet man alltid kommer minnas, så på sätt har du väl satt dina spår, hoppas du hittar någon svag tragisk människa som du kan bestämma över, någon annan sort lär inte stå ut med dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0