tisdag?

Nej men se på tusan, det är ju redan tisdag idag, det var inte igår som det var det inte..
oj vad rolig jag var där ;)
helt okej dag idag även fast jag var helt övertygad om att min mobil hade stannat tiden,
men sånna dagar lär man ju ha ibland med, Fysiken idag, säger inte mig speciellt mycket om man säger som så.

kan det vara 3 dagen idag som jag skriver blogg?
det kanske är något inoficiellt rekord ju....

Nej nu ska jag gnälla lite på freddy sen sak jag räkna lite matte tror jag,

eller så kanske inte,


Fly high and krasch like a super star !

Kommentarer
Postat av: Alius

hur långt efter e norrland?
d e fredag idag:D

2008-05-09 @ 21:42:54
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0