tisdag?

Vad är det egentligen för dag idag?
är det tisdag eller onsdag?
Känner mig helt vilsen om jag ska vara ärlig,
för mycket som har hänt på för liten tid.

fixade håret igår oxå, blev ju så bra, måste förbi lillen idag bara sen så. haha

nej men chill dag igår, inte mycket man kan säga, jag lyssnar bara på deppmusik eller jag hatar dig musik :S
är det ännu en sån fas? japp det är det, för nu jäklar ska ni få se på grejor,
haft ont i knäna i 2 dagar nu, känns inte bra inför morgondagen, men jag ska jogga mig runt där iaf, om det så är det
sista jag gör den här veckan.

Gjorde 2 delprov av matten igår oxå, känns rätt bra nu, om det inte hade vart för den jäkla talföljden, jag gillar de inte, vad är det för mening att kunna sånt? Det är ju inte direkt som om jag skulle vara en dator, och skulle jag vara det, skulle jag vara en av de segare modellerna.

nej lär ta och öppna fysikboken nu oxå, kan inte bara bli arg på matten heller, jag måste sprida ut allt lite överallt, så kanske något fastnar om jag har tur.

Lillen jag kommer snart förbi igen, så bäst för dig att du har kommit hem från dagis då :P

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0