Ren och fin

Vilken skön jäkla dag, länge sedan man vaknade på ett så humant sätt även fast telefonen ringde,
blev nästan glad när den ringde, udda det här.

Jag kan verkligen inte sjunga och det gör det hela ännu roligare, eller hur syrran?
Nya torkningsdansen haha, jag har inte alla hästar i stallet i kväll men det är lungt det bjuder jag på.

Carro i strumpbyxor kan lungt säga att det är något ni aldrig kommer få se nå mer, damn !
att tjejer drar på sig sånt frivilligt? helt oförståligt.

Varför känns låtarna så mycket bättre när man har hörlurarna på sig än om datan får agera stereo, det är skumt,
dock lär sägas att Carro älskar sina hörlurar, även om de är stora som skottska grottroll och rätt osmidiga,
men jäklar vad bra de är.

Nu ska jag bara försöka få tag i lillen så man kan börja planera veckan,
på onsdag är det vårruset ju, och då hade jag tänkt ha fixat det, men vi får se vad som händer.

en vecka kvar nu, sen är tentan, den som jag har bestämt mig för att klara, och nu jäklar ska det ske oxå,
så hoppas man ju såklart på att få tillbaka sin ögonsten (randiga faran) stans snyggaste cykel D:

Kommentarer
Postat av: Natha

För att dina datahögtalare är sprängda ;)

2008-05-19 @ 23:45:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0