oo yeah

Japp, då var livet igång igen då,
jag har insett att jag är en väldigt självständig, händig och hopplös kvinna lär jag säga,
japp det är jag i ett nötskal, jag tänker inte ge upp något, utan strid.

de senaste dagarna har vart väldigt förvirrande faktiskt, men ändå rätt sköna på nå vänster,
när alla snackar om fest på sista april satt jag hemma och sov i fotäljen, riktigt skönt var det dessutom.

så nu har jag tagit ner datorn igen, japp, tröttnade på folket där upp,
Ni ska se min cykel så sjukt fin, den randiga faran,
rätt nöjd med den, visst finns det en del små missar som man kunde gjort bättre, men som sagt man lär sig av sina misstag.

sån bra dag igår, ända dåliga var att jag inte fick igång dvd, men det får vi väl fixa....

Jag saknar dig varje dag daniel, dock så börjar lättnaden från att höra dina komentarer och ditt ständiga förnedrande att bli väldigt stor.
det kommer ta tid innan jag fattar att det är slut, men så är det iaf....

nej nu ska jag väl börja göra mig klar för skolan, jippie eller inte men ändå.

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0