Måndag?

Japp då var det måndag igen då, kan man bli lyckligare?
Sovit bort halva dagen, men det duger väl det med, det kunde ju vart värre liksom,
ute och jogga idag, så jäkla skönt, och jag kände mig normal oxå, och inte som nå monster som flåsar som en jäkla gnu, som sagt det går framåt det här.

Nu ska jag faktiskt börja plugga lite matte D så jag har det gjort, sen får vi se vad som händer, dagen är ju ung.


Jo träffade lillo igår, alltid lika skoj, tappade min cykelnyckel oxå, men sån tur som man har så hittade vi den igen på vägen hem, jag kan nog inte ha nyckel i låset längre :(
men så är det..

4 månader tills loppet går och då ska jag kunna jogga hela så jag kan ta göteborgsvarvet nästa år, vilket jäkla skämt egentligen, se Carro springa 2,1 mil
haha men som sagt den som lever då, får se hur det går, när jag är där nere ska jag se pingvinerna iaf.

Kommentarer
Postat av: Natha

Så du tänker springa ifrån mig i år? :D

2008-05-05 @ 21:23:08
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0