måndag morgon...

Jag har gamla svenska klassiker i skallen just nu, illa det här, men så är det,
tenta idag då, gick som det gick men men bara fortsätta plugga till nästa ggr.

fick materialet jag hade beställt från Stockholms universitet idag, 3 tjocka buntar fulla med en massa matte, känns det bra tror ni? Ja för tusan, jag känner mig som en matte nörd, men vad gör man inte för att komma in som byggnadsingenjör.

För allt i världen låt mig slippa Kenza ! så ond kan jag inte ha vart?!

Vart på stan idag med mamma och hägge, så skoj så, fick min efterlängtade myströja, så sjukt skön, dock blev det ingen champion men ändå, vad är det för skit snac som de kör med, att champion inte skulle vara inne, som om jag bryr mig om det? nej?! jag vill ha chamipon för att de har lätt skönaste kläderna och en kvalite som slår de flesta, älskar champion med andra ord, så nu funderar jag på att beställa från nätet, dock är frågan bara hur det står till med tull/frakt och sån skit.

iaf på stan med fröknarna o diskreta,

köpte mina första "tjejskor" ever, kan inte komma ihåg senast jag hade ett par tjejskor, jo på balen och studenten, men det var bara för att jag inte fick ha mina joggingskor, dock så var det syrrans så dem räknas ändå inte :D
då var det nog mina svarta klackskor som jag hade när jag var liten, haha snacka om att jag inte är modemedveten eller ens intresserad, men så går det när man har mongofötter och helt andra intressen än bry mig om vad andra tycker om mina kläder, jag tar det jag anser är skönt för dagen, så får de bli klart.

mina dunderstora träningströjor då, något sköna !
damn nästan så man får lust att gå ut och springa bara så att man kan använda dem:D

Ja eller hur hägge,
alla skrattar åt apan och apan skrattar åt alla ;)

Tant grön i kväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0