ljusare tider

det går bra nu, pengarna rullar in:P
Nej men det börjar gå bra nu, jag har börjat insett att allt kanske inte är så jäkla dåligt ändå, det kanske bara är jag som måste skärpa till mig och inte låta någon komma åt mig.
precis det jag ska göra oxå, jag klarade biologin och beroendelära kursen oxå, så nu är csn fixat och klart, nu är det bara fysiken som ska fixas sen så, ska ni få se på tusan att Carro är byggnadsingenjör inom 3 år.

Det är mitt mål, leva livet och skita i allt och alla, så trött på alla gnäller, dax att stiga upp från de döda och börja leva.
Se saker med nya fräscha ögon, uppleva saker som inte upplevts förut, göra saker man bara drömmer om, men aldrig gör.

Egypten resan är bokad och klar, ska bli så jäkla nice att komma härifrån, dock är det ett bra tag kvar men ändå, Carro ska till Afrika, den du.

Jag är på skit bra humör, då jag har märkt att mina svarta påsar runt ögonen har börjat försvinna.
benen är rakade och solen skiner vilket innebär att det blir kjol idag, ska ju träffa lillen och gå en promenad och få höra det senaste som händer i hennes del av stan, yehoo.

Kom och sjung med mig !
Sommartider, hej, hej, sommartider !

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: ...

Jag fattar inte att du är så jävla dum i huvet och låssas säga en massa skit som att du bryr dig och saknar mig.. Den dagen du fattar att lägga ner allt som du håller på med då kan jag börja tro och lita på dig.. Men efter det du gjorde så har du en jävla massa att gottgöra mig för..

2008-05-04 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0