länge sedan

Ska vi prata om svängig dag?
Somnade 7 uppe 13 vart vaken sen dess, och klockan är nu 05:02 varken vart hungrig eller trött ?
Något är väldigt fel när inte Carro är trött,
dock så fortsätter jag med att frysa, är inne på dag 6 nu eller något sådant, Jäkla tobbe,

Frågan är vad jag har gjort idag?
Städat, pluggat, tv, pluggat,
Väldigt givande du,
Ja det lär jag hålla med om att det är, nu kan jag iaf vakna om morgonen utan att näsan irriterar.


Egentligen så börjar det bli dax för sängen med tanke på att man ska orka upp i morgon så man kan gratta brorsan,
han blir ju ändå 22.

jag förstod hälften av matten -jippie- det här kommer bli långa 10 veckor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0