jahaja

Det var inte allt för längesedan jag funderade på vad de egentligen menade med att det var tisdag idag,
sen slog det mig ju, att jag bara har haft en sjukt lång helg, som gjort mig helt borta i dagarna, men det var tydligen bara tisdag.

Riktigt skön dag oxå, träna, snickra, sova, bädda nytt, tv, ja jag har nog gjort hur mycket som helst, och jag är skit laddad.
allt ska gå fort, och det ska ske idag, nu på en gång, känns skit lovande det här.

jogga i morgon då? det blir en utmaning, mer finns det väl inte att säga i dagsläget, jo hur kunde jag glömma,
Jag saknar min randiga skönhet !

men snart så, snart så får jag tillbaka den, riktigt nice :D
Det slog mig nu ju att jag måste byta telefon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0