Funderingar

Japp, vart ute och flaxat runt hela dagen idag känns det som.
helt trött och helt slut, helt borta i skallen, det ända jag skulle ha gjort sen i onsdags är att plugga, och vad är det ända jag inte har gjort? jo pluggat!
så typiskt Carro !

Jag är trött på det här, jag vill bort från Gävle jag vill bara bort, dock så vill jag kidnappa lite folk med mig, fyller bilen och sen drar vi.

Så trött på folk som säger så mycket men gör så lite, varför ens säga något om de redan vet att de kommer skita i det?
Alltid när jag vill göra nå, så faller det i sista sekund, men säger bara en sak, i morgon ska vi ha skoj,
och har vi inte skoj så får jag iaf sova hos maria, det är ju alltid något :D haha

Den ni, aldrig hänt förut, så därför har jag bestämt att jag ska ha efterfest med maria, vi ska sitta där och hicka ikapp, låter det inte som en lysande idé Maria?

nej nu kanske man ska öppna boken iaf, det är iaf något man aldrig blir besviken på, boken kommer alltid vara lika tråkig ! haha nu jäklar ska vi leva viva la viva locca :D

Så är ni i Gävle i morgon, se upp för oss, för vi kommer garanterat höras och synas.Ja ni tjejer, den kanske inte mest lyckade  festen vi haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0