Fredag..

Trött som ett djur och fryser som vanligt, det känns som om det har blivit min nya grej, att frysa.
mindre bekvämt om jag ska vara ärlig, hemlingby igår med mini då, skit skoj ju, tog oss runt 3 utan några större problem, tempot kan ju alltid bli bättre men så är det ju alltid,
Nu jäklar ska Carro få tillbaka sitt stone ass ^^ haha

nej men skämt och sido, jag kan inte sova på nätterna längre, jag är skit trött tills jag väl lägger mig, då blir det fart i kistan.
Betyder det då att jag aldrig kommer kunna dö?

Vart har tobbe tagit vägen? vi skulle ju ut och gå idag?
iofs så har jag redan gått en sväng idag och klockan är bara 8:50 slå den ni, Carro is hurtbulle den här veckan.

nej nu ska jag sätta mig och läsa lite fysik i väntan på att tobbe hör av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0