Fredag...

Då var det sista minuten plugg igen då, för 7411 gången eller något liknande, känns okej, sen är frågan hur mycket av det här som man faktiskt kommer ihåg i morgon, men det visar sig väl, i värsta fall får man väl fixa det på nå annat vis, det ska lösa sig iaf,
I morgon ska ja göra klart all matte och alla labbarna, då det lär bli en sjukt lång dag, men det kan ju vara mysigt det med 8-)


så hur ser kommande vecka ut då?
plugg, plugg, plugg, göteborg, plugg, volleyboll och fest, samt tenta sen är det väl lite överraskningar, men de tar vi när det händer,
jo visst jag höll på att glömma jag ska ju städa rummet oxå, vilken rolig vecka jag har framför mig känns det som.

Skit fint väder idag, carro uppe vid 7 stendöd men ändå, jag var uppe,
mått skit hela dagen mer eller mindre, frysit som en häst, och huvudvärk o grejor, så jag lär vara en av få som gått runt i långärmat och svarta långbyxor och ändå frysit, och när jag inte har frysit så har jag haft huvudvärk, det mest skrämande med det hela är nog ändå att jag har något där uppe.

nej börjar det bli dax för sängen kanske om man ska orka upp i morgon, lär ju vara pigg till tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0