Söndag..

Japp då har ännu en helg gått då, vart rätt okej faktiskt,
gjort det jag skulle, alltid bra när man gör sånt, frågan är bara om man ska gå och köpa mjölk eller inte,
Snacka om dagens i-landsproblem, haha

nej jag tror jag ska bli politiker, jag skulle nog bli en jäkligt bra sådan oxå, inga känslor och jag skiter fullständigt i vad folk säger om mig just nu, väldigt uppfriskande faktiskt att äntligen få höra lite sanningar lite ärlighet, att det ska vara så svårt att vara ärlig, vad är det för fel egentligen?

men men söndagar, är till för att vila det står jag fast vid, och det är precis vad jag kommer göra med min biologibok, haha så gulligt, jo tack jag vet :D

nej nu ska jag kolla schemat till i morgon, så man vet vad man missar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0