lite senare

Japp här är jag igen, två inlägg på samma dag, nej men vad är det som händer här?
Något väldigt stort håller på att inträffa, eller så inte men iaf,

känner för att skriva, och med tanke på att ingen läser är det perfekt, och skulle någon läsa skulle det kunna bli väldigt intressant.

Varför är jag så sjukt irriterad och less på folk som tror de är så mycket bättre?
Varför är det alltid mig det är fel på, visst jag gör en hel del saker väldigt fel och osmidigt men kom igen, det krävs två för en tango som de säger.

fast iofs jag dansar jäkligt dåligt, men ändå,

Nej vad ska vi säga om melodifestivalen då?
Den blir för tusan bara sämre och sämre för varje år ju, det är sjukt, det blir svårt att bli sämre än årets, bara en massa fjantar som hoppar runt på en värdelös låt som ingen kommer ihåg om två dar,
dock så finns de ju alltid undantag som Christer sjögren, kanske min favorit, så jäkla bra karl, med en så jäkla bra låt, sen så gillade jag nordman med men det är nog bara för att jag alltid gillat han, gillar hans röst på nå skumt vänster, den är skön helt enkelt,

Måndag i morgon, säger det igen om någon skulle ha glömt det, inte för att man glömmer en sån sak men iaf, ska man cykla eller ta bussen, dagens stora fråga, det är oxå ett sånt där enormt i-landsproblem,

skit oxå, det hade jag totalt glömt bort, tur att man sitter här ibland iaf.

vad är man egentligen när man är bitter? jag gillar det ordet det rimmar så fint med butter,
kan man ha delad personlighet utan att vara schitzo? hmm,

Nej film i kväll, någon som ska joina?

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag ska också se film ikväll

2008-03-02 @ 18:32:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: The Lady

Jag har faktiskt slutat kolla på melodifestivalen, vettfan vilka det är som tävlar. Det är finalen jag alltid kollar på, och då förväntas man heja på Sverige, men fan vad pinsamt det är när det är en Amy Diamond som sjunger.

(Jag måste erkänna att hon har en grym röst, men hon ser ut som om hon är fem år gammal, no offence)

2008-03-02 @ 18:40:43
URL: http://TheLady.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-02 @ 18:42:54
Postat av: Sesse

e väl inge fel på melodifestivalen ? enda gången svt visar nått man kan ta en toapaus under utan att missa något viktigt ;)

2008-03-02 @ 19:00:15
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0